KLASA 4

opracowany na podstawie podręcznika:
Grażyna Koba, Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV,
MIGRA

best site builder
  • Praca z programem komputerowym – uruchamiamy programy
  • Korzystamy z edytora tekstu – zasady pisania tekstu
  • Wykonujemy operacje na oknie programu
  • Tworzymy rysunek, zmieniamy go i zapisujemy zmiany – korzystamy z narzędzi do malowania
  • Tworzymy rysunek, zmieniamy go i zapisujemy zmiany – zadania
  • Wykonujemy operacje na fragmencie rysunku
  • Stosujemy narzędzie Linia i Ołówek oraz więcej kolorów
  • Sztuczki ułatwiające komputerowe rysowanie
  • Poznajemy środowisko programowania Baltie – budujemy i czarujemy z Baltiem
  • Programujemy z Baltiem i zastępujemy przedmioty
  • Poznajemy środowisko programowania Baltie – zadania
  • Baltie – poznajemy właściwości Baltiego i powtarzamy polecenia
  • Baltie – wczytujemy scenę do programu
  • Programujemy historyjki w języku Scratch – tworzymy program i powtarzamy polecenia
  • Scratch – zmieniamy tło sceny i dodajemy więcej duszków
  • Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy figury
  • Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy robota i tworzymy grę
  • Tworzymy tekst komputerowy – tworzymy akapity i je wyrównujemy
  • Tworzymy tekst komputerowy – zmieniamy parametry czcionki
  • Metody stosowane w komputerowym pisaniu – operacje na fragmencie tekstu
  • Zasady poprawnego pisania, listy wypunktowane i numerowane
  • Wprowadzenie do Internetu i metody szukania informacji w Internecie
  • Wyszukujemy informacje w Internecie – sztuczki ułatwiające szukanie i zasady bezpieczeństwa

© Copyright 2018 SP1 Łuków Anna Poźniak- All Rights Reserved